Todd Howard z firmy Bethesda Softworks wyjaśnił dlaczego w The Elder Scrolls V: Skyrim umieszczono spore połacie terenu innych państw Tamriel, które nie zostały wykorzystane w samej grze. Lokacje posłużyły za tło i pozwoliły zbudować przekonywujący świat. Deweloper nie potwierdził, że zostaną one użyte w przyszłości, ale dopuścił taką możliwość.
„Budując Skyrim wiedzieliśmy, że będziemy mieli wysokie góry”,
powiedział Howard w rozmowie z australijskim oddziałem serwisu
Kotaku. Od początku było jasne, że powinno być widać z nich sąsiednie prowincje. Producent musiał więc wypełnić czymś pustkę na horyzoncie i dlatego zdecydował się stworzyć także tereny dokoła głównego świata gry.
Bethesda wyszła z założenia, że takie dodatkowe połacie terenu być może przydadzą się w przyszłości, chociaż tak naprawdę chodziło o dopracowanie gry
Skyrim.
„Wyobraziliśmy sobie sytuację, w której wchodzisz na szczyt góry, patrzysz w którąś ze stron i co widzisz?”, dodał Howard. Twórcy starali się więc wypełnić wszelkie „luki” tego typu.
Źródło:
"Hed" - GRY-OnLine
|
Klemens
|
2012-02-14 19:19:09
|
|